Hei, me muutetaan!

Porvoon Sähköverkon henkilöstön löydät nyt Tolkkisista, Porvoon Energian uusista toimitiloista osoitteessa Tolkkisten satamatie 3.

Porvoon Energian loput Mannerheiminkadulla työskentelevät henkilöt alkavat siirtymään Tolkkisiin ensi viikosta (vko 46) alkaen.

Porvoon Energia on toiminut noin 118 vuotta Porvoon keskustassa, joten emme jätä keskustaa ilman toimipistettä, vaan avaamme keskustassa – Lundinkatu 7 – uuden asiakaspalvelupisteen. Lundinkadun asiakaspalvelupisteen avoimien ovien päivää vietetään lauantaina 24.11.2018 klo 10 – 13.00 – Tervetuloa tutustumaan!

Asiakaspalvelumme palvelee nykyisissä tiloissa Mannerheiminkadulla normaalisti torstaihin 22.11.2018 asti ja maanantaista 26.11.2018 alkaen Lundinkadulla. Uuden asiakaspalvelupisteemme myötä myös asiakaspalvelumme aukioloajat päivittyvät ja uusi asiakaspalvelupisteemme on auki maanantaista torstaihin klo 9 – 17.00 ja perjantaisin 9 – 15.00.

”Pyrimme vastaamaan asiakkaidemme palvelutarpeisiin mahdollisimman hyvin ja monipuolisesti”, kertoo uudesta asiakaspalvelupisteestä vastaava myyntipäällikkö Janette Englund. ”Asiakaspalvelupisteemme sijainti keskustassa lähellä toria on erinomainen, joten sinne on helppo tulla myös julkisilla liikennevälineillä”, lisää Benny Broman, sähkökauppapäällikkö.

Porvoon Energia 19.11.2018 alkaen:

Tolkkisten satamatie 3
06750 Tolkkinen